Tiistaina tyttöilyä E:n kanssa ja uusien kenkien osto, oli ihanaa. Joskus on vain hyväksi päästä söpöilemään kiintiö täyteen. Keskiviikko on pikku lauantai. Toisin sanottuna olin eilen viihteellä, jätkien kanssa vaihteeksi. Highligth:han on muutettu vähän raskaamman luokan yökerhoksi, eikä muutos ole yhtään huono, päinvastoin melkeinpä. Ja kivaa tosiaankin oli, mukavasti tuttuja ja tarpeeksi rahaa. Olisi tylsää olla baarissa ilman rahaa, ja siksi heitinkin J:lle kaksikymppiä. Oli kiva tuntea itsensä enkeliksi. Olivat pojat kyyllä sitä mieltä että mulla on ehdottomasti porukan hienoimmat kengät. Jees. Lopulta(niinpä..) kuitenkin suurin osa porukastamme sai päähänsä että: hei jos nyt lähdetään ehditään vikaan metroon. Kello oli siis 23.00 no sitten lähdettiin. Annettiin kyllä M:n kanssa niiden kolmen muun kuullla kunniansa asiasta, meillä kun olisi vielä riittänyt energiaa ja rahaakin. Puoli helsinkiä kyitenkin M:n kanssa kierrettiin ennen kuin päästiin vuokkiin asti, käytiin hengaamassa tossa pojilla, ja todettiin että ei vaan enää jaksa niitä, ja lähdettiin kävellen mun luokse. Oli ihanaa nukkua toisen ihmisen vieressä. Ja koska mä onnistuin aamulla ignoraamaan mun herätyskellon ei herätessäkään ollu niin kiire, tällaiseen elämään voisi tottua.