Kokeen missaus kolmannen kerran.. Tosin olin valmistunut siihen, kun unirytmi on päin "ensanomitä" niin ei voi olettaa heräävänsä ajoissa. Kyllä tämä tästä korjataan, varmasti.

Tänään pitäisi nähdä kaveria jolla on synttärit, vaikka mä tahtoisin vaan olla, eikä muuta. Tai no ehkä vähän shoppailla, mutta rahaa kun tällä hetkellä ei ole, kiitos Kelan joka ei osaa opintotuestani päättää. Ja periaatteessa päivä pitäisi pyhittää siivoamiselle, eikä yli tunnin mittaisille vaahtokylvyille. Mutta kai sitä elämästään saa nauttia välillä? Pitäisi kuitenkin päättää että miten loppupäivän aion aikatauluttaa, vaikka ei jaksaisi.

Sunnuntaina kävin pyörähtämässä jyväskylässä. Muisteleminen pistää edelleen hymyilyttämään, jännä reissu ettenkö sanoisi.

Tahtoisin myös venäjän tunneille pitkästä aikaa, mutta missään ei oikeen pääse. Pöh